środa, 15 czerwca 2011

Znowu koktajl. I znowu banan.


Banan jest świetnym owocem do koktajli. Najlepszym. Dlatego uprzedzam, że każdy (no, może prawie każdy ;)) mój koktajl będzie go zawierał.
Tu w połączeniu z truskawkami, których miałam bardzo niewiele. Dla rodziny wyszedł "za mało truskawkowy", ale dla mnie był idealny - bo było czuć banana. Oni lubię koktajle truskawkowe, tylko truskawkowe. No ale cóż, robiłam go głównie dla siebie, stąd ten banan ;).

Składniki na 2 bardzo duże szklanki:
szklanka truskawek
400ml maślanki
średni banan

Połowę maślanki, pokrojonego banana i truskawki wrzucam do wysokiego naczynia. Miksuję blenderem na gładką masę. Dolewam resztę maślanki i mieszam. Rozlewam i rozkoszuję się wspaniałym koktajlem.

4 komentarze:

  1. Lubię bardzo truskawki z bananem- mi też taki bardziej by smakował ;) A rodzina- nie wiem, jeszcze nie próbowała, muszę im zrobić, to zobaczą

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam, chociaż moim ulubionym jest shake waniliowo-truskawkowy (z lodami waniliowymi) chętnie spróbuję takiego koktajlu, bo z bananem na pewno jest gęsty, a takie są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, muszę spróbować takiego z lodami, nigdy nie piłam :) a na czym? Na mleku? Ja najbardziej lubię na maślance ;).
    Ten faktycznie jest gęsty, ale tej gęstości nadaje mu już sama maślanka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale dlaczego znowu banan!? powinnias sie cieszyc :P zmien nazwe na ponownie koktajl z bananem bedzie lepiej brzmialo, super ogolem :)
    PS: kocham banany ;p

    OdpowiedzUsuń

zostaw komentarz po sobie.
ucieszy mnie każde słowo :)