sobota, 21 maja 2011

Wiosenne kanapki z domowego ogródka.


Uwielbiam wiosenne kanapki. Dziwne, że w tym roku tak wyjątkowo późno się z nimi obudziłam. 
Szczególnie kocham ustrojone w szczypiorek, rzeżuchę, koperek czy pietruszkę z mojego parapetowego ogródka. Dziś więc, zamiast tradycyjnych kanapek z samym serem żółtym (ach, ta zima i brak nowalijek..) zrobiłam sobie takie pyszne i kolorowe drugie śniadanie. 

bułka wieloziarnista
margaryna/masło
szynka (plasterek lub dwa)
ser pleśniowy (u mnie camembert)
pomidor
ogórek zielony
rzeżucha
szczypiorek
sól

Obie części bułki smaruję margaryną, na jedną kładę szynkę, a na drugą ser pleśniowy. Potem tylko układam warzywa, szczypiorek oraz rzeżuchę i solę do smaku. 
Coś pysznego! :)


oto efekt: 

1 komentarz:

zostaw komentarz po sobie.
ucieszy mnie każde słowo :)